logo
27jun, 2018
0Kommentar
featured-image

Hvor behandles en ordre?

Her kommer en forklaring på hvordan man laver en ordrebehandling:

  1. Log på admin
  2. Klik ”Salg” => ”Ordrer”
  3. Klik på den ordre som du gerne vil afsende, kommentere på eller lave faktura på
  4. I feltet ”Kommentarhistorik” – kan du skrive en kommentar til kunden hvis du ønsker. F.eks. ”Produktet er desværre i restordrer, men vil blive sendt allerede om 3 dage.”. Hvis du ønsker at kunden skal modtage beskeden pr. email – kan du klikke ”informer kunde via email”, og herefter ”Gem kommentar”
    1
  5. Kunden har nu fået beskeden – og du kan se din historik nedenunder ovenstående felt:
    2
  6. Hvis du gerne vil afsende ordren – gør man dette i øverste højre side af skærmen – ”Afsend”
    3
  7. På næste skærm – kan du så evt. skrive en kommentar til kunden – ”Din ordre er hermed afsendt. Du får lige en lille ekstra gave fordi vi er i julehumør J”
    4
  8. Du kan også tilføje et trackingnummer til pakken – hvis du ønsker det:
    5
  9. Herefter klikker du ”Godkend levering”
    6
  10. Hvis du ønsker at se fakturaen – klikker du herefter på ”Faktura” i øverste højre hjørne:
    7
  11. Herefter har du mulighed for at notere kommentarer på fakturaen i tekstfeltet i bunden til venstre, samt at oprette faktura
    8
  12. Fakturaen er hermed oprettet – og du kan få adgang til den ved et vælge ”Fakturaer” fra venstre undermenu, eller ved at klikke ”Salg -> Fakturaer”
    9
  13. Vælg fakturaen:
    10
  14. Vælg udskriv i øverste højre hjørne:
    11

Skriv en kommentar